Main Menu
collapse

Simple Portal Archived Forum

This is an Archive Forum.

The content in this forum may be out-of-date or have been superseded by newer information, and links in forum pages to other sites may not work.
This forum contains archives for future reference.

Visit our thread at Simple Machines Forum for current support.

SMF 2.1 users: EhPortal is a ported version of Simple Portal specifically designed for the SMF 2.1 branch.
Please visit web-develop.ca to download EhPortal and for its support.

User Info

Welcome Guest.
Please log in.

Who's Online

• Dot Guests: 946
  • Dot Hidden: 0
  • Dot Users: 0

There aren't any users online.

Recent Posts

Adding Forums Button to Nav bar by jirapon
[August 01, 2019, 09:07:12 AM]

Re: Board Icons by ♦ Ninja ZX-10RR ♦
[July 30, 2019, 04:03:41 PM]

MOVED: Czech translation???? by ♦ Ninja ZX-10RR ♦
[July 30, 2019, 03:04:51 PM]

Board Icons by jirapon
[July 30, 2019, 07:28:44 AM]

Re: Thankyou Simpleportal, by ♦ Ninja ZX-10RR ♦
[July 29, 2019, 09:41:29 AM]

Installation errors? Mod incompatibilities? Upgrade problems? Make your way over to the Install and Upgrade Support board for all your solutions!

Chatbox rotatorio

Started by falco, August 24, 2010, 04:59:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

130860

bueno, si lo puse es por algo, si deseas confirmaci

falco

Prefiero no sacar las cosas de contexto que si tu tienes la culpa que si la tengo asi no vamos a llegar ningun lado,te voy a explicar todo lo que echo haber si asi no me consideras tan poco elocuente o explicito a la hora de exponer mi problema.

Me descargue el archivo que adjuntastes al post,lo remplace por el que tenia evidentemente en el ftp sino no funcionaria el portal.Los cambios siguen sin funcionar y eso no quiere ni que sea culpa tuya ni de nadie,dios me libre de echarle yo la culpa a nadie por un simple script.En mi firma esta claramante puesto la version de SMF que tengo (La 2.0 RC2).

PD.Las mayusculas las usare cada vez que escriba despues de un punto y coma que es lo que me ense

130860

QuotePD.Las mayusculas las usare cada vez que escriba despues de un punto y coma que es lo que me ense

falco

Hola de nuevo,hombre urgente urgente tampoco es que lo sea.

Lo remplace logicamente por el mismo archivo con el mismo nombre que se encuentra en la carpeta Themes/default sino no hubiera sido remplazado por ninguno.

Voy a seguir intentando cambiar el archivo sin sobrescribirlo haber si asi funciona.